دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه

حوزه/ دبیر شورای‌عالی حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به خدمات ماندگار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: امیدوارم خداوند متعال آنان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار داده و ملت بزرگ ایران را قدردان خدمات و اقداماتی که ایشان انجام داد بنماید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرزانه، دبیر شورای‌عالی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، گفت: حادثه‌ای که برای ریاست‌جمهور پیش آمد و در آن رئیس‌جمهور محترم و همراهانشان به شهادت رسیدند را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه)، امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی ضمن اشاره به خدمات ارزنده و ماندگار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: امیدوارم خداوند متعال آنان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و ملت بزرگ ایران را قدردان خدمات و کلیه کارها و اقداماتی که ایشان انجام داد بنماید.

دبیر شورای‌عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به تداوم راه خدمت در نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ‌گونه خدشه‌ای به‌نظام اسلامی نتوانسته و نمی‌توانند وارد کنند چراکه رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران هشیار هستند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha